Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2009 22:49 - Не ме моли
Автор: gre6nicata Категория: Изкуство   
Прочетен: 1810 Коментари: 3 Гласове:
1



Не ме моли да бърша сълзите ти,
нямам сили за това,
твърде дълго ме оплита във лъжите си,
за да мога днес да ти простя.
И всеки път, когато ме помолиш да ти подам своята ръка,
не знам как успяваш да ме погледнеш,
вдигайки гордо глава.
Та ти каза ясно и точно,
че нямаш нужда от мойта душа,
че и без мен може да се справиш,
да се преборваш с трудностите на света.
За какво съм ти днес, явно размислил си?
Но не става така.
Не може да има любов на повикване,
поне не и от мойта душа.
Забравили какво ми каза? Че не съм единствена,
че лесно можеш да намериш друга,
която да е любовта.
За туй не смей дори да споменаваш мойто име,
не смей, защото недостоен си дори и за това.
Любовта не идва на повикване,
тя се печели и доказва със дела.
 



Тагове:   моли,   МЕ,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Гласа ти трепти
28.01.2009 22:55
Гласа ти трепти
шоколад стопен по Сух сняг
запотени стъкла
рисуват
как ли Те срещнах в
следобед наситен с вкус на
Анасон
листопади дъждовни ще ме
срещнат край
езерната страна откъдето
Индигови силуети са
Гласавете Ни
междувренно -
отшумяха ли Спомените за
погледа И син -
по стените бръшлян
попива уханието Му
огънче ден В
просторното легло
накацали чапли
разбуждат заспалото Небе
ръцете Ти обгръщат Ме
потъваш бавно в Мен
стонове възбуда
в Мен настръхват
изпълваш деня ми портокалов
най-сладкото табу
си Ти
боса по заспалите белези
на Моите спомени
поглед на гепард сънуващ
соната за пиано
тюрбан наплетен от момини сълзи
лиани от Портрети
Ти, Ти, Ти
Аз, Аз, Аз,
Ние, Ние, Ние
глътка абсент по
време на Любов
отдъхвам в Теб
играеш тази игра -
декори нарисувани -
с вкус попиващ Мен
разхвърлени дневници
намерени писма
запечатани с восък
пропътували Времето
зареяни в Нощта
Обичнея те
цитирай
2. silencemurmur - "Любовта не идва на повикване,
28.01.2009 23:23
тя се печели и доказва със дела." казваш в много хубавия ти стих.

В същност ти си любовта, коята нито може да се вика нито може да се отвика. Без второ, няма първо да знае какво е любовта.

Чувството любов може да се печели и доказва с дела, но не и любовта. Каква любов би била любовта, ако тя е посредствена като чувството любов?

Silence
цитирай
3. viki11 - Маалко объркване. Кажи ти какво ...
18.02.2009 13:25
Маалко объркване.
Кажи ти какво даваш и искаш.
Но не казвай, как при него идва любовта.
Може би и най-вероятно точно, както той казва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: gre6nicata
Категория: Лични дневници
Прочетен: 696686
Постинги: 573
Коментари: 193
Гласове: 2254
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031